BrainMarket се променя
BrainMarket се променя
позволете ми да споделя с вас нещо, върху което работихме интензивно през последните месеци – ребрандирането на нашия уеб магазин BrainMarket. Може би вече сте забелязали, че се променяме, и бих искал да ви обясня защо решихме да направим тази голяма стъпка.
Растеж и развитие на бранда
BrainMarket се появи преди седем години с ясната цел: да ви предоставим качествени продукти, които подкрепят вашето здраве, благополучие и личностно развитие. С течение на годините обаче се разраснахме – разширихме асортимента си, предлаганите услуги и общността около нас. Това, което започна като малък гаражен проект, прерасна в бранд, присъстващ в 9 държави, с над 100 служители. Затова нашето оригинално лого и визуална идентичност вече не отразяваха напълно кои сме днес.
По-добра комуникация с вас
Искаме нашият бранд по-добре да изразява нашите ценности – качество, доверие, иновации и преди всичко първокласна грижа за вас, нашите скъпи клиенти. Новият визуален стил ще ни позволи да покажем по-ясно кои сме и какво можем да ви предложим.
По-лесно и по-прегледно изживяване
Част от ребрандирането е и стремежът да опростим и направим по-прегледно всичко, което правим. Искаме пазаруването в BrainMarket да бъде удоволствие за вас – както визуално, така и функционално.
Ангажимент към бъдещето
Новият външен вид не е просто смяна на лого – той отразява нашата визия за бъдещето. Искаме да продължим да ви предоставяме само най-доброто, да се усъвършенстваме непрестанно и да бъдем ваш надежден съюзник по пътя към здравословен и хармоничен живот.
Какво не се променя
Оставаме верни на ценностите, върху които сме изградили BrainMarket:
Благодарим ви за доверието,
което ни оказвате и вярваме, че новият ни визуален стил ще ви допадне също толкова, колкото и на нас. Вашата подкрепа е движещата ни сила да продължаваме да разширяваме границите, за да бъдем още по-добри за вас. BrainMarket никога не е бил само за продуктите – най-вече е място, което обединява хора със сходни ценности.
Вашата обратна връзка е изключително важна за нас. Затова очакваме с нетърпение мненията ви относно новия облик, независимо дали става дума за логото, дизайна или цялостното впечатление от ребрандинга.
Йиржи Вотава
Основател на BrainMarket