Рекламации и връщане на стоки

Рекламации и връщане на стоки

 

За да видите всички отзиви кликнете тук

Ако желаете да върнете пакета или да подадете рекламация, моля използвайте формуляра под този текст. Ако не знаете как да постъпите, пишете ни на info@brainmarket.bg

Попълнете формуляра

Как да направите?

Попълнете необходимите данни във формуляра, където посочвате причината за рекламацията или връщането. След изпращането на формуляра ще получите потвърдителен имейл с допълнителни стъпки и инструкции.
2
Опаковайте стоката
Внимателно опаковайте стоката обратно в оригиналната опаковка или в друга подходяща опаковка, за да избегнете повреди по време на транспорта. Уверете се, че опаковката е сигурна и здрава. Ако става въпрос за счупен продукт, като например буркан, изберете опцията за "лична" доставка и ни изпратете само снимки. Не е необходимо да ни изпращате парчета за късмет. :-)
3
Изпратете стоката до нас
Нека куриерът вземе пакета от вас или го занесете до Zásilkovna (по ваш избор). Изпратеният пакет трябва да има правилния адрес, който сте получили от онлайн магазина. Запазете документа за изпращане като доказателство, че сте върнали стоката, и за проследяване на пратката.
4
Изчакайте връщането на парите
След като получим и проверим върнатата стока, онлайн магазинът ще ви информира за приемането на рекламацията или връщането. Процесът на връщане на парите може да отнеме няколко дни, но обикновено не е по-дълъг от 14 дни. Ще получите парите по сметката, от която сте платили първоначално.
Icon
98 % удовлетвореност
от обслужването на рекламации
Icon
97 % от рекламациите се решават до 10 дни
Стараем се да сме бързи
Icon
Премиум обслужване на клиенти
Грижим се за вас
Icon
30 дни за връщане на стоката
Имате време да премислите
Icon
Ние плащаме за връщането
И винаги го правим

Формуляри за връщане и рекламации

 

Опции за доставка

GLS България
Повече информация По-малко информация

Куриерът ще дойде на избрания от вас адрес, за да вземе пакета, и ще донесе етикет за доставка. Вие просто трябва да опаковате пакета и да го предадете на куриера. Във формуляра ще изберете датата, на която куриерът ще дойде да вземе пакета.

Packeta
Повече информация По-малко информация

Занесете опакования пакет до най-близкия офис на Packeta, където ще го приемат и изпратят обратно при нас.

Често задавани въпроси

Как мога да подам рекламация или да върна стока?

Чрез формуляра за рекламации и връщания, по имейл на reklamace@brainmarket.cz или лично в магазина.

Колко време имам за връщане на стоката?

Имате 30 дни от датата на получаване на пакета, за да върнете стоката.

Кой поема разходите за връщане на стоката?

Разходите за връщане с GLS или Packeta са за наша сметка. Ако желаете да изпратите чрез друга компания, разходите ще са за ваша сметка и моля, изпратете пакета на Cihelní 3286, Ostrava 702 00. В този случай, моля, изпратете и номера за проследяване.

Как да опаковам стоката за връщане?

Моля, опаковайте стоката подходящо, за да не се повреди по време на връщането. Ако е необходимо, използвайте подходящи материали за опаковане, за да осигурите защитата на продукта и всичките му части от външни въздействия по време на транспорта. Направете снимки на продукта преди и по време на опаковането. Запазете ги в случай, че пратката пристигне повредена.

Кога ще получа обратно парите си?

Финансовите средства ще бъдат възстановени не по-късно от 14 дни от получаването на стоката. Обикновено успяваме да го направим по-бързо.

Какво да направя, ако не получа потвърдителен имейл след изпращане на формуляра?

Пишете ни на info@brainmarket.bg