Рекламации и връщане на стоки
Рекламации и връщане на стоки
За да видите всички отзиви кликнете тук
Ако желаете да върнете пакета или да подадете рекламация, моля използвайте формуляра под този текст. Ако не знаете как да постъпите, пишете ни на info@brainmarket.bg
Как да направите?
Формуляри за връщане и рекламации
Опции за доставка
Куриерът ще дойде на избрания от вас адрес, за да вземе пакета, и ще донесе етикет за доставка. Вие просто трябва да опаковате пакета и да го предадете на куриера. Във формуляра ще изберете датата, на която куриерът ще дойде да вземе пакета.
Занесете опакования пакет до най-близкия офис на Packeta, където ще го приемат и изпратят обратно при нас.
Често задавани въпроси
Чрез формуляра за рекламации и връщания, по имейл на reklamace@brainmarket.cz или лично в магазина.
Имате 30 дни от датата на получаване на пакета, за да върнете стоката.
Разходите за връщане с GLS или Packeta са за наша сметка. Ако желаете да изпратите чрез друга компания, разходите ще са за ваша сметка и моля, изпратете пакета на Cihelní 3286, Ostrava 702 00. В този случай, моля, изпратете и номера за проследяване.
Моля, опаковайте стоката подходящо, за да не се повреди по време на връщането. Ако е необходимо, използвайте подходящи материали за опаковане, за да осигурите защитата на продукта и всичките му части от външни въздействия по време на транспорта. Направете снимки на продукта преди и по време на опаковането. Запазете ги в случай, че пратката пристигне повредена.
Финансовите средства ще бъдат възстановени не по-късно от 14 дни от получаването на стоката. Обикновено успяваме да го направим по-бързо.
Пишете ни на info@brainmarket.bg